Nuffnang

Tag lagi....keje pj ar ni....

>> Thursday, February 12, 2009

PJ,...hang terima la seadanye ye......

5 fakta pasal diri:-
teliti
Berkira-kira( pasal keje ar)
Consultant-kena dengar & berunding
Keje slow tp siap!.."maner ader slow"!
Dah la..x yah banyak2!..

5 perkara menakutkan dalam dunia:-
takde owang nak cari ilmu...ilmu bukan2 byk la...
x dpt menolong owang
kehilangan family..'diorg generator aku do!'
Berlagak pandai tp x pandai pun!..rhamai ni..!
Negara aku ni berlaku peperangan mcm dok heboh..'mcm biasa ar tu'..

5 lagu buat masa sekarang:-
Nidji - laskar pelangi
Nidji - laskar pelangi
Nidji - laskar pelangi
sama je la...xde layan specific.. maner ader dgr aje...
la..sama je...dah..dah...jgn tanya..

5 perkataan yang selalu disebut:-
salam....biasa la..dah masuk pondok owang..bg salam la dulu...
be positif
be hepi
stay cute..buat helena,lifesaver,VV, wawa..byk lg la..mmg pe diorg cute!..
berterima kasih..maafkan....bersyukur...."pj hang buat tau!.."
lain2..aper ye?...jap nak tanya pj selamba jap.....ar..ar..nanti2 je laaa

5 perkara yang amat bernilai:-
family aku la
pen aku..pilot super grip..(''siap ader stok 2 3 btg do!'')
persahabatan
ilmu la....aper lagi..xde ilmu...banggang la ko!...hehe
Laptop HP ..banyak berjaya tu..abis aku tulis ni pakai aper?...
5 perkara pertama  X dalam idup ku:-

dapat nikah ngan wife aku leee
dapat Anak..dah ader sepasang!...
1st..1st dapat laptop...puas beb!!!!!!
tu je la...sori ar pj..x cukup!...

p/s: cukup ar tu...malas nak tag2 korang..naye nanti...biar pj je dosa..suke naya org..hehehhe padam muka!...

3 comments:

Anonymous February 14, 2009 at 4:30 AM  

err
ampes
mana ada dosa la...
haha ko ni memang pemalas tul wat keje² ni...hehe
tapi apapun, aku akan cuba buat 3 perkara tu...aku 'maafkan' ko sebab kata kat aku...
tengok tu...
baik dak aku? ekekeke

wiseman February 14, 2009 at 10:42 AM  

ko mmg baik pj...yg paling best ko ader ape yg org lain xde...ko cari la...

Anonymous February 15, 2009 at 3:20 PM  

org kata wat keje sehabis baik..alang seluk pekasam..biar smpai pngkal ketiak!

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP