Nuffnang

P1 WiMaX..aku pakai P1 WiMax

>> Thursday, February 19, 2009

P1 WiMaX

Korang nampak x?...heheh..nampak? Bagus!.. Nak berkongsi ngan korang la nih..( kirenye mcm promote gak...lepas ni P1 Wimax kena bagi komisen ar..) Benda ni aku purchase..kira nye aku subscribe masa aku g SSM kat The Mall, tolong kawan nak g register company.. LEpas je dah setel, saje pusing2 dlm The Mall,...lalu ar depan 1 Kiosk..tgh promote menatang ni!...1 amoi cina mengayat aku suruh amik benda ni...camner aku leh layan plak duduk kat situ...( aku dah ader Broadband..Celcom lagi!..tp ntah mcmner aku minat..yelah sbb dah lama aku tggu kuar..mula2 kuar..coverage xde lagi tmpat aku..tp diorg convince aku yg tmpt aku dah ader coverage..siap tunjuk lagi dlm internet..(google earth..dia punye coverage ar...). Aku tanya kat diorg ni " ader upfront payment x?"..diorg kata  "..xde.."..." ni sudah bagus".. sbb kalau ader bayaran mmg aku xnak amik..heheh biasa ar benda2 ni xde dlm budget..so xleh suka2 nak blanja..

Setel semua urusan..register..ntah aper2 lagi...Apa lagi..BALIK ar.. Diorg kata dlm 2 3 jam activate paling cepat...kalau x!.. kena tunggu 12 jam..heheh. nasib ar...!..

Kat umah aku terus setting menatang ni sambung kat laptop....tunggu...tunggu...tunggu... x leh.. leh..!.dah...!.. bikin panas je..!..terus col hotline dia ngan tanya reseller yg jual benda ni... yg sorang kata belum activate lg..yg lg sorang kata dah activate lagi...maner nak caye ni?..." kena main ke aku ni"...

ntAH mcmner yg operator services tu..ayat aku..tggu sehingga besok...tgk kalau dah ok...pas2 siap suruh aku on kan aje dulu.......korang tau aper jadi....hehehhehe... Dah ader coverage dol!...dah ader..!..besh2..besh!...

 aku wat n3 ni..aku pakai P1 WiMaX ar...heheheh..100Mbps speed dia...ok ar tu..bulan2..., amik yang murah pun ok dah...! Lepas ni nak cari router..aku nak jadikan umah aku wifi punye area!...saper nak layan wifi mai ar....duk blakang umah aku....!

p/s: pesanan penaja...buat karipap cepat ar amik P1 WimAX ni....

11 comments:

Sinido Ejat February 20, 2009 at 2:12 AM  

nak kena beli satu nieh

Unknown February 20, 2009 at 2:20 AM  

heheh....bagus2...
nak ditelan mati anak...
diluah mati bapak...
jadi kemam lah\gey elok...

mebby a.k.a ezza February 20, 2009 at 2:22 AM  

salam..heheehh saya pon pengguna P1 juga..mmg laju...

Ridhuan February 20, 2009 at 2:35 AM  

check speed kat ip-adress.com pastu tulis review kat sini. compare skit ngan streamix or celcom or maxis. mesti jadi hot post.

azman February 20, 2009 at 2:01 PM  

sekali pandang, mati2 aku ingat alarm clock, hadiah percuma bila beli milo 750g

wiseman February 20, 2009 at 6:11 PM  

hahah..hadiah percuma beli milo ye?....review..ok gak tu!..idea menarik..hehehh.TQ

Kapten Luffy February 20, 2009 at 9:45 PM  

ini sudah bagus! boleh download selalu

Anonymous February 21, 2009 at 9:24 PM  

aku tunggu review ko wiseman
compare ngan streamix or apa² berukban yang ko pakai

pink_butterfly February 21, 2009 at 11:59 PM  

komen aku sama cm pj.


sekian.

khasyikelvin_ February 22, 2009 at 2:18 PM  

cambest jer..
adeh tmpt cik ian
ade ker coverage dia ek???
konfius!

vidadarisakura February 27, 2009 at 4:41 AM  

monthly payment berapa weh?


cam best jak...
sabah ada line meh?
lalalla

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP